کیا بیدارن من رونیا خانم بیدار شد واسه شیر

۵ پاسخ

🖐🏻🖐🏻🖐🏻من که هرشب از ۱ شب گریه زاری داریم تا ۵ صبح

دختر من نصف شب تاب بازی میکنه

من بیدارم قلیون میکشم... بچه خابه

لارا خانم ما هم از یکربع به دو بیداره و اصلا دوست نداره سینه رو از دهنش جدا کنم

😐👎🏻دختر من کلا بیداره از 9شب تاحالا نمیخوابه شیرم نمیخوره لج کرده

سوال های مرتبط

مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان پارلا مامان پارلا ۱ سالگی
مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی