سلام خانوما میشه بگین الان تیروئیدم چطوره؟

تصویر
۸ پاسخ

مرسی عزیزم میرم پیش دکتر تا برام قرص بده

بالا عزیزم قرص بخوری باید

ممنون

بالاست

شما با همین تیروئید ۸ باردار شدی؟

برو دکتر. عزیزم که قرص مصرف کنی

آره عزیزم قصد بار داری دارم تنبلی تخمدان دارم ۱سالو نیم اقدامم

بالاست گلم اگه قصد بارداری داری باید بیای زیر2ونیم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آینده🥹🫀 مامان آینده🥹🫀 قصد بارداری
خاطره خاطره قصد بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان h.h مامان h.h هفته نهم بارداری