سلام خانوما وزن جنین ۲۶۰گرم خوب و نرماله یا ن؟

۶ پاسخ

اره ازیزم‌خپبه من ۱۸هفته ۲۲۰گرم بود اکثرا همین حدودا میگن همه

من پسر288

اره خوبه مال منم۲۵۰ بود دکترم گفت وزنش خوبه

تا ۳۰هفته وزن مهم نیست
اندازه دست و پا و دور سر مهمه

من دیروز رفتم آنومالی وزن پسرم ۲۱۴ گرم بود

تو آنومالی وزن بچت چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی
مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری