سلام خانمها، میتونم به دخترم آب هویج بدم؟

۴ پاسخ

اره میشه
فقط یکم مسهله اونو بپا به اندازه بدی

اره
من از ۸ ماهگی بعضی وقتا میدم

من میدم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان فاطمه بهاروعلی مامان فاطمه بهاروعلی ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی