به در و دیوار میزنی که باردار نباشی
سلام درمان تنبلی تخمدان و کیست تخمدان فیبرم پولیپ عفونت رحم سقط جنین زخم رحم افتادگی رحم چسپندگی رحم ضعف اسپرم واریکوسل آزو اسپرم و غیره
09021013317
09305627838
محمدی
درمان قطعی
بی بی چک میزدم همه مثبت میشد رفتم بتا دادم دیدم منفیه بعد سونو واژینال دادم دیدم کیست تخمدان چپ هست
اره من دارم حالت تهوع و سرگیجه داشتم فک کردم باردارم رفتم ازمایش منفی شد سونو دادم دیدم بلهههه کیست دارم
تهوع برا بارداریت هست
چرا نمیری ازمایش بدی خیالت راحت بشه
بله چون خودم داشتم الان عمل کردم
نه فکر نکنم
حاضری کیست داشته باشی ولی باردارنباشی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.