۲ پاسخ

آره انجام ميدن. بستگي ب دكترت داره. بايد دكترت اونجا زايمان انجام بده كه بتوني سزارين بشي. من خودمم ميخوام مادر و كودك سزارين بشم

نه اونجا خیلی سخت گیرهستن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلا 🩷🩷 مامان آیلا 🩷🩷 ۷ ماهگی