خب اینم از صبحونه خوشمزه پسرم قندعسلم😍

تصویر
۴ پاسخ

موز و تخم مرغ و ی قاشق آرد وجوپرک و قاطی کنید بعد پخت روش شیره بریزید اینم خوشمزس

توت فرنگی میگن خیلی بده قبل یه سال، دستور بقیه شو بگو

لطفادستورشو زودبگین درست کنم😁

میشه بگید چجوری درست کردید

سوال های مرتبط

مامان هامین🤱🏻 مامان هامین🤱🏻 ۱ سالگی
مامان عسلچه🎀 مامان عسلچه🎀 ۱ سالگی
مامان Arsin👶🏻🫀🥰 مامان Arsin👶🏻🫀🥰 ۲ سالگی
مامان علی قند عسل 🩵 مامان علی قند عسل 🩵 ۱۲ ماهگی