سلام مامانا میگم اگه جنین عرضی باشه طبیعیه یا سزارین؟

۷ پاسخ

سزارینه ازدکترم پرسیدم

برامن بریچ عرضی هست بیستم قراره سزارین بشم

سزارین

برا منم آنومالی عرضی بود از خدامه سفالیک بشه🥲

سزارین

سزارین

تا اون موقع سفالیک میشه نترس

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی