شام جوجه🐥
اوتمیل : جودوسر،موز،اووکادو

تصویر
۴ پاسخ

ببخشید مامان آیسا من از پنج ماه و پونزده روز طبق گفته پزشک باید غذا شروع کنم
بعد فرنی هم باید سه روز تست حساسیت بگیرم یا لازم نیست

نوش جونش

نوش جونش

جو دوسر و چطوری میپزی ک کامل نرم میشه
من ی سری پختم هنوز دون دونی بود
یکی میگه باید ا قبل خیس کنی نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی