۱ پاسخ

کم کاری تیروئید داری عددش ۷ و خوردی هست باید دو خوردی باشه منم کم کاری تیروئید دارم دارو میخورم
تیری گلیسرید و کلسترول خونتم بیایین هست اگر اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان ریهام وتودلی😍 مامان ریهام وتودلی😍 ۲ سالگی