اسم دلوین قشنگتره یا ماهلین ؟

۲۰ پاسخ

ماهلین خیلی زیاد شده
دلوین قشنگتر و خوش اوا تره

دلوین

صددرصد ماهلین قشنگ تره واقعا اسم خوش آوا وبا معنی زیبا ودلنشینی هست

صد در صد دلوین
آخه متاهلین بد صدا میکنن مالین شنیده میشه خیلی ها اینو گفتن.بین المللی بذاری بهتره .برای آینده بچه مثلا
مایا
هانا
نلا
اِما
لارا
فلورا

عزیزم متاسفانه چه ماهلین و چه دلوین هم تکراریه هم زیاد شده اسم تک بزار

دلوین بهتره

ماهلین خوب صدا نمیکنن

ماهلین

دلوین💕

دلوین همیشه قشنگه🥰🥰

من اسم دختر اولم سلین اینم میزارم دلوین

ماهلین😍

ماهلین

ماهلین

دلوین خیلی قشنگه

دلوین خیلی قشنگه

دلوین🥹🩷

دلوین قشنگه
ولی ماهلین قدیمی شده بازم هر جور خودت دوست داری گلم

دلوین

ماهلین

سوال های مرتبط

مامان Delvin مامان Delvin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری