۳ پاسخ

من آپتامیل میدادم یبوست داشتن،اس ام ای خیلی خوبه رفلاکس و یبوست برطرف شده ولی وزن اصلا نگرفتن ،سیمیلاک گلد وزن گیری خوبی داره؟؟؟

گیگوز عالبه تا ۶ماهگی گیگوز۱

من شیرخشک نان میدم

سوال های مرتبط