۴ پاسخ

من ۳۶هفته رفتم ۳۹ هفته و پنج روزم دوباره رفتم
الان دیگه یه روز درمیون میرم نوار قلب چون چهل هفته تمام شده هنوز بدنیا نیومده نی نی

36برا من گفته آخرین سونو

منم پرسیدم گفت شاید ۳۷هفته هم بفرستن سونو

۳۷هفته سنواخرهست بازم بستگی به دکترت داره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری