بعد سنو وزن سنو دیگه هم هست؟

۵ پاسخ

من همون32هفته رفتم دیگه دکترگفت نمیخوادبری بری بچه سرش پایین

اگ سزارین دومی هستی چسبندگی باید بری

اگر دکترت دستگاه داشته باشه خودش چک میکنه اگر ن ی سونوی معمولی برای وزن گیری عادی برای فهمیدن وزن تقریبی زایمان و موقعیت بچه

نه نیست

بررای من تو ۳۸ هفته هم نوشته سونو اخر

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۲ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری