خانما بعد سنو رشد سنو دیگه هم داریم یانه

۶ پاسخ

نه دیگ

نه دیگه فکر نکنم

اره من ۳۰هفته رفتم سونو رشد و چسبندگی امروزم دکتر قراره یه سونو دیگه بنویسه

من بعد سونو رشد دکترم سونو وزن جنین نوشت برام برا هفته 38

نه دیگ عزیزم اخریه انشالله

اره فک کنم ی دونه دیگ هست نزدیک زایمان که شرایط بچه رو چک کنن

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی