مامانا سونو وزن کی رفتین

۱۳ پاسخ

منم یک هفته دیگه میرم دکترم گفت

یبار ۲۷یبار ۳۱

دکترم گفت حتما ۳۲ هفته برم

۳۵ هفته رفتم ۲و۸۰۰ بود

من روزیکشنبه نوبت دارم

37هفته

اها اخه یکی میگفت 29 هفته بری خوبه اگه وزن پایین باشه با تغذیه تو سه هفته خوب میشه

۲۸ تا ۳۲ من ۲۸ کامل شه میرم احتمالا ۲۰ اردیبهشت

من۲۸هفته بودم

هفته ۳۲

34هفته

از 31تا34

من میخوام 30هفته برم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 مامان 🐣🩵کوروش🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی