مامانای سمنانی سونو وزن پیش کی رفتین ؟

۹ پاسخ

من سوناهای انتی و انومالی و سونو وزن اخر رو پیش طبیب زاده رفتم
سونو جنسیت و وزن و جکاب کلی پیش طاهریان

من پیش دکتر سمیرا همتی میرم،خیلی با حوصله و خوش اخلاقن همشون

من صادقی و نظیف عززیزم

صادقی میرفتم

صادقی میرفتم

من سونوی قلب پیش سمیرا همتی رفتم آروم و خیلی جوون بود دیگه نرفتم دوباره، قنبری هم خیلی سریع سونو میکنه نرفتم پیشش دیگه، انتی و انومالی رو پیش طبیب زاده رفتم که راضی بودم سونوی 24 هفته دکتر برام نوشته که گفته مربوط به وزن و رشده، همون طبیب زاده میرم ، اگه نوبت نداشت رضا طاهریان احتمالا برم، شنیدم خوبه ولی پیشش نرفتم تاالان

دکتر سمیرا همتی
من از اول بارداری پیش دکتر همتی رفتم، هم خیلی خوش برخورد و مهربون هستن هم کارشون عالیه

صادقی رفتم

من پیش قنبری میرفتم اما میگن صادقی خیلی خوبه .از قنبری هم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۱۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری