من سوناهای انتی و انومالی و سونو وزن اخر رو پیش طبیب زاده رفتم
سونو جنسیت و وزن و جکاب کلی پیش طاهریان
من پیش دکتر سمیرا همتی میرم،خیلی با حوصله و خوش اخلاقن همشون
من صادقی و نظیف عززیزم
صادقی میرفتم
صادقی میرفتم
من سونوی قلب پیش سمیرا همتی رفتم آروم و خیلی جوون بود دیگه نرفتم دوباره، قنبری هم خیلی سریع سونو میکنه نرفتم پیشش دیگه، انتی و انومالی رو پیش طبیب زاده رفتم که راضی بودم سونوی 24 هفته دکتر برام نوشته که گفته مربوط به وزن و رشده، همون طبیب زاده میرم ، اگه نوبت نداشت رضا طاهریان احتمالا برم، شنیدم خوبه ولی پیشش نرفتم تاالان
دکتر سمیرا همتی
من از اول بارداری پیش دکتر همتی رفتم، هم خیلی خوش برخورد و مهربون هستن هم کارشون عالیه
صادقی رفتم
من پیش قنبری میرفتم اما میگن صادقی خیلی خوبه .از قنبری هم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.