مامانای شیرازی
سونو رشد پیش کی رفتین؟ راضی بودین؟
هزینه اش چند شد؟

۱۲ پاسخ

دکتر احسان یزدان پناه عالیه

دکتر اسدی عالیع

دکتر روزمه من رفتم آنومالی پیششون خیلی با دقت بودن در کل هزینه هم هر دکتر فرق میکنه تماس بگیر بپرس

یزداپناه عالی

من رفتم تامین اجتماعی تشخیصش درست بود رشد

یزدان پناه عالیه

دکتر محسن پور

پرفسوروفایی،۴۴۰۰ قراره برم

فقط یزدان پناه

من پیش دکتر پریسا رزمجویی رفتم راضی بودم. پرسنل و نوبت دهی هم خوب بود.

ویولت ادیب
۳تومن شد ولی عالی بود تشخیصش

دکتر عصایی و عالیه کارش
فکر کنم ۱۳۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری