خانومای شیرازی سونو رشد ۳۲هفتع کجا رفتین راضی بودین

۱۱ پاسخ

دکترنعمت الهی کارشون خوبه دقیق هستن

زارع خفری، لیلا یوسفی هم خوب بود

دکتر زارع خفری

سید رضا حسینی

من نوبت گرفتم بیمارستان کوثر با بیمم رایگان

منم دکتر نعمت الهی رفتم راضی بودم

دکتر شکراللهی

شهره روزمه

دکتر محسن پور ۴۷۰۰

حمیرا وفایی۵/۷۰۰

من همش پیش احسان یزدان پناه میرفتم راضی بودم خیلی دقیق بررسی میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی🩵 مامان نخودچی🩵 هفته سی‌ام بارداری