۵ پاسخ

من پروبیبی رفتم‌راضی بودم

من آتلیه شاهان می‌خوام برم عزیزم

من شهر عکس خیابون فلسطین رفتپ

من برای ۳۴ هفته پیش نسترن بلوکی نوبت گرفتم

ما یه دوستی داریم عکاسه ،انشالا بعد عید باهم میریم طبیعت عکس میگیریم ،هنوز لباسمم نفرستادن ، البته من انزلیم🫠

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد