سونو رشد کی رفتین؟ هزینه اش چقدره مامانا؟

۱۲ پاسخ

من ۳۵ هفته به درخواست خودم رفتم هزینش شد۹۰۰

۲۹ هفته ۵۰۰ تومن

من ۲۹ هفته رفتم با بیمه ۲۴۰۰ شد

من سونو دوبار برای رشد رفتم ۲۷ هفته ۲۸۰۰ و ۳۴ هفته ۶۵۰

۳۲ هفته نزدیک ۷۰۰

من رفتم۳۵هفته۶۲۰تومن شد

من ۳۲ هفته ۶۲۰ تومن

من‌رفتم ۴۵۰

من 31هفته و2روز رفتم شد535

جاي خاصي بايد رفت؟ دكتر خودم دستگاه سونو داره تو مطبش. ممكنه خودش انجام بده يا ميفرستم جاي ديگه؟
هرسري هم سونو گرفت ازم قدو وزنشم بهم كفت

من ۲۴ هفته برام نوشت ، ۷۰۰ شد

البته من دکترم ماه به ماه میفرسته برا سونو ...

اگه بهداشت بری برات بنویسه چیزی حدود ۵۰۰باید درنظر بگیری
درغیراین صورت تا۱۲۰۰هم هزینه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری