سلام سونو رشد شما هم انجام دادین هزینه اش چقدره

۱۵ پاسخ

بچه هرکسی سونوگرافی داپلر انجام داده قیمتش چنده؟

واسه من کلا 300دراومد.واسه بقیه چقد گرون دراومده😐

۵۶۰ازاد

من هشصد دادم

با بیمه ۴۰۰

من چن روز پیش شد ۵۴۰

980 تومن ☹️

بله ۶۳۰

من سونو کامل انجام دادم.داپلر و جنین و چسبندگی۲۸۰۰شدش

منم وقت گرفتم یکشنبه برم۱۲۰۰به بالا گفت

من دو هفته پیش انجام دادم ۲ م و ۴۰۰ . البته دو قلو
تک نصفه میشه

من دوروزپیش انجام دادم هم سنووزن هم چسبندگی جفت۱۴۵۰شد

من هفته گذشته انجام دادم 720 تومن

من امروز انجام دادم 404 با بیمه سلامت

والا من هفته پیش انجام دادم
1560 شد😑

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری