سلام خانما شما سونو رشد چند هفته انجام دادین ؟

۹ پاسخ

ممنونم بچه ها

من ۳۱ هفته رفتم

۲۸هفته

دکترم گفت من یدونه ۲۴ هفته مینویسم چرا نیامدی برات بنویسم دیگه برام ۲۸ هفته نوشت

من امروز انجام دادم۳۳هفته تمام

۳۳ هفته، بعدیش ۳۶ هفتگی

من ۳۰ رفتم بعدی ۳۶

32هفته و4

من ۲۷ هفته رفتم الانم ۳۱ دوباره میرم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان bybiiiii مامان bybiiiii هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد