دولتی رفم رایگان
وای منم سزارین دومم تا الان پدرم سر سونو ها دراومده انقد گرون بود اخه 5900 چه خبرهههه😭
رفتم دکتر گفت 18 هفته باید بری ازمایش بدی مثل ازمایش انتی 13 هفته اس رفتم سوال کردم گفت 4700😑
برو جای دیگه هم بپرس
۳۱۰۰ انجام دادم
برا منم داپلر رنگی ۴ تومن شد آزاد
چسبندگی براچی نه
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.