سونو رشد و چسبندگی ۵۹۰۰ یا خداا شما چند انجام دادین ؟

۷ پاسخ

دولتی رفم رایگان

وای منم سزارین دومم تا الان پدرم سر سونو ها دراومده انقد گرون بود اخه 5900 چه خبرهههه😭
رفتم دکتر گفت 18 هفته باید بری ازمایش بدی مثل ازمایش انتی 13 هفته اس رفتم سوال کردم گفت 4700😑

برو جای دیگه هم بپرس

۳۱۰۰ انجام دادم

برا منم داپلر رنگی ۴ تومن شد آزاد

چسبندگی براچی نه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی