خانومای گل شما سونو رشد رو هفته چند انجام دادین؟؟؟؟

۱۸ پاسخ

به من گفت 33،34 هفته برم.
اومدم خونه یهو شک کردم گفتم نکنه اشتباه کرده

۳۲هفته بهترین تایمشه

من ۲۳ هفته اولین سونو رشد رو دکترم برام نوشت انجام دادم

دکتر به من گفت ۳۱ تا ۳۲ هفته برم

۳۱ هفته و ۳۵ هفته

من ۳۲ هفته

گفته ۳۲ هفته برو

۳۱هفته و ۱روز

۳۰ هفته و ۵ رور

32هفته

یبار ۳۰ یبارم ۳۵ میخام برم

من طبق ان تی ۳۰ هفته و یک روز رفتم دکترم خاست احتمالا ۳۴ هفته باز بگه برو یا ۳۶

۳۲بده

من ۲۹ هفته و ۳۴ هفته

فردا میرم ۳۱ هفته و ۲ روز

31 هفته

من 29 هفته و دو روز

۳۰هفته ولی بهم گفتن ک زود انجام بوده

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان bybiiiii مامان bybiiiii هفته سی‌وهفتم بارداری