خانوما شما سنو رشد رو چند هفته انجام دادین؟؟

۶ پاسخ

من ۲۴اسفند رفتم چون میوفتاد اول فروردین دکتر گفت زودتر برم

یکی ۲۷ هفته دومی ۳۰ هفته سومی گفت ۳۵ هفته بیا

یکی۲۸هفته و سه روز
یکی ۳۵هفته باید انجام میدادم که بخاطر تعطیلات دکتر گفت۳۴هفته انجام بده

۲۸ ب همراه چسبندگی و ۳۲

یکی۲۹هفته یکی۳۴

وزن بچرو که تو هر سونویی میگن
اما ۳۰ به بعد بهتره یکی دوبار بری چک کنن

سوال های مرتبط

مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی