خانما سنو رشد رو شما هفته چندم انجام دادین؟

۷ پاسخ

۳۰.هفته

من ۳۲
۱۹۴۰ بود

ممکنه دوباره برام بنویسه ؟

والا دکترم نوشت که رفتم

۳۰ هفته وقتشه هفت ماه تمام

هزینه اش سونو رشد و سلامت ما آزاد حساب شد چون تکمیلی نداشتیم ۴ میلیون و سیصد

سلام من ۲۶ هفته رفتم ۸۵۰ گرم بود جنین دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری