من دکترم گفته ۳۰ هفته برو
من۲۹هفته و دو روز بودم
من دکترم گف ۲۶ هفته بیا
پس،28 هفته نوبت بگیرم ک اگه خدایی نکرده وزن کم بود فرصت جبران باشه
آخه دکترم گفته 28تا 30 هفته برم.نمیدونم واسه کی نوبت بگیرم
من دکترم گفت 25 هفته رفتم،،، که اگه خدای نکرده مشکلی بود بشه رسیدگیی کرد،، یکیم 28 هفته رفتم
الان زوده ۳۰ الی ۳۲
من ۳۰ هفته کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.