خانما شما سونوی رشد تو چه هفته ای انجام دادین؟

۸ پاسخ

من دکترم گفته ۳۰ هفته برو

من۲۹هفته و دو روز بودم

من دکترم گف ۲۶ هفته بیا

پس،28 هفته نوبت بگیرم ک اگه خدایی نکرده وزن کم بود فرصت جبران باشه

آخه دکترم گفته 28تا 30 هفته برم.نمیدونم واسه کی نوبت بگیرم

من دکترم گفت 25 هفته رفتم،،، که اگه خدای نکرده مشکلی بود بشه رسیدگیی کرد،، یکیم 28 هفته رفتم

الان زوده ۳۰ الی ۳۲

من ۳۰ هفته کامل

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 هفته سی‌وششم بارداری