ماما سنوی رشد که انجام دادید هزینه اش چقدره

۱۶ پاسخ

با بیمه ۱۲۰۰

۱۳۰۰ازاد

خود دکتر تو مطب انجام داد550گرفت

اگه رشد ساده باشه حدود ۱۴۰۰
اگه داپلر باشه حدود ۴۲۰۰

من زیتون پیش اعراف جنابی انجام دادم با تامین ۱۱۴۰ یبارم ازاد رفتم ۱۳۹۰

۲۵۰۰ ولی من تکمیلی داشتم رایگان

من با تامین اجتماعی 1/150 دو روز پیش دادم

آزاد۱۶۰۰

۲۸۰۰ دادم ازاد

1850

1160 آزاد

1.140

۱۷۵۰

۱.۴۰۰

اینجا ۲۳۰۰

۱/۴۰۰ آزاد

سوال های مرتبط

مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری