خانما سنوی رشد چقدره هزینش مشهد

۷ پاسخ

من ۱تومن دادم

بیمارستان دولتی بری زیادنمیشه زیر پونصدمیشه
الان یه سونو عادی بری بالا۱۶۰۰هس

برای من 1400

دکتر مژده شمس رفتم ۱ تومن با بیمه. ۱۱۰۰ آزاد

من فردا وقت سونو تو کاینیک نسل فردا رزو کردم گفتن ۲۶۰۰ میشه

دیروز سونو رفتم ۱۳۹۰

تو اسفند ۸۳۰ بود چهاروز پیش حدود ۱۷۰۰ با بیمه

سوال های مرتبط

مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد