من ۱تومن دادم
بیمارستان دولتی بری زیادنمیشه زیر پونصدمیشه
الان یه سونو عادی بری بالا۱۶۰۰هس
برای من 1400
دکتر مژده شمس رفتم ۱ تومن با بیمه. ۱۱۰۰ آزاد
من فردا وقت سونو تو کاینیک نسل فردا رزو کردم گفتن ۲۶۰۰ میشه
دیروز سونو رفتم ۱۳۹۰
تو اسفند ۸۳۰ بود چهاروز پیش حدود ۱۷۰۰ با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.