۲ پاسخ

من جا خونمون میرم ، همه ی ازمایشا رو همین جا میرم هم ازمایشگاهش خوبع و تمیزه و نزدیکع هم زود جواب میدع همم هزینه هاش زیاد نیس فکر کنم

من امروز رفتم دکتر یاورمنش
۱۶۰ اینا شد با بیمه
بیمه ۴۰ داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر 🩵 مامان شاه پسر 🩵 روزهای ابتدایی تولد