۳ پاسخ

منم بهداشت انجام دادم رایگان بود

ما بهداشت مینویسه معمولا میریم پنجراه

من رفتم خیابان چمران نرسیده ب ته جنت . یه ازمایشگاه بود دکترم گفت برو انقد خلوت و خوب بود . با تامین اجتماعی فک کنم سیصد شد

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری