۱۲ پاسخ

برا من آزاد 1800شد😐

ببخشید ی سوال داشتم برای منم آزمایش نوشته یعنی برای قنده؟؟

با بیمه ۳۰۰

با بیمه تامین 188

بهداشت رایگانه

با تکمیلی 53 شد

آزاد در حد ۲۰۰ یا ۳۰۰ اینا میشه

روتین دوم میگی من انجام دادم 480تومن بود

من رفتم شد ۳۵۰ بدون بیمه

با بیمه سلامت شد 150 تومن چهار مرحله ایی با پودر همین هفته پیش

من درمانگاه تامین اجتماعی انجام دادم
رایگان

نهایت ۲۰۰

سوال های مرتبط