بهداشت رایگان
من۵۰۰بابیمه تامین
برو بهداشت بنویسه بهت میگه کجا انجام بدی رایگان هست اصلا هزینه ای نمیگیرن
صدو خوردی فکر کنم
هم قند بود هم ادرار و تیرویید اهنو ...
من امروز رفتم البته ارمایشم چهار مرحله ای بود همراه با CBC و تیرویید و آزمایش ادرار ، با بیمه تامین اجتماعی شد ۵۹۰ تومن آزادش تو فیش زده بود ۷۵۰ تومن
انجام دادین بد نبود
تونستین انجام بدین بالا نیاوردین؟؟!
من با بيمه نيروهاي مسلح ١٥٠ تومن
چرا قیمت هایی که دادین اینقد متغیره
بهداشت بنویسه رایگانه اگ شخصی نری
من 300 تومن شد
من ازاد ۱۵۰۰
فقط قند آزاد ۷۵ هزار
۳۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.