۱۳ پاسخ

بهداشت رایگان

من۵۰۰بابیمه تامین

برو بهداشت بنویسه بهت میگه کجا انجام بدی رایگان هست اصلا هزینه ای نمیگیرن

صدو خوردی فکر کنم
هم قند بود هم ادرار و تیرویید اهنو ...

من امروز رفتم البته ارمایشم چهار مرحله ای بود همراه با CBC و تیرویید و آزمایش ادرار ، با بیمه تامین اجتماعی شد ۵۹۰ تومن آزادش تو فیش زده بود ۷۵۰ تومن

انجام دادین بد نبود
تونستین انجام بدین بالا نیاوردین؟؟!

من با بيمه نيروهاي مسلح ١٥٠ تومن

چرا قیمت هایی که دادین اینقد متغیره

بهداشت بنویسه رایگانه اگ شخصی نری

من 300 تومن شد

من ازاد ۱۵۰۰

فقط قند آزاد ۷۵ هزار

۳۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۲ ماهگی
مامان اهورا و تودلی مامان اهورا و تودلی ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی