۹ پاسخ

منم هنوز نرفتم موندم از طرف بهداشت برم یا جای شخصی😐

واسه من هزینش شد ۳۰۰تومن بابیمه تامین اجتماعی

من رفتم جهاددانشگاهی وکیل ابادعزیزم.‌‌.من همیشه آزمایشات مو میرم همونجا

من اینجا رفتم ،،همین چند روز پیش ،،کارشون عالیه و نتیجه هم دقیق

تصویر

منم هنوز نرفتم
ولی می‌خوام برم درمانگاه بقیةالله.نزدیک چهارراه فرامرزه.
برای من غیر از آزمایش قند چند تا آزمایش خون و ادرار نوشته

برو بهداشت هزینه الکی نکن بهداشت رایگانه

من رفتم درمانکاه عبدالمطلب

بهداشت

من رفتم كيميا امامت

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا🎀 مامان دیارا🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری