ازمایشگاه برا ازمایش قند کجا برم؟ همون چن مرحله ای

۹ پاسخ

من آزمایشگاه جهاد رفتم

من همیشه میرم جهاد دانشگاهی ، سمت رازی / برای قند هم شربت قندی نمی داد ، گفت برو صبحانه بخور باز بیا

پردیس حافظ

من رفتم اول کوثر ساختمان پزشکان فارابی
خصوصی اونجا

من بهداشت رفتم

منم رفتم جهاددانسگاهی وکیل اباد
قیمتش نسبت ب ازمایشگاه خصوصی بهتره خیلی
ودقتش هم خوبه واقعا
جون ارزونتره یکم بی‌کیفیت نیست ینی!

فرق نمیکنه من رفتم درمانگاه

بهداشت رایگان می‌نویسه
ولی خوب من خودم درمانگاه تامین اجتماعی میریم

بهداشت جای خونتون

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری