سونو وزن تو مشهد کجا رفتین هزینش چقد شد؟

۳ پاسخ

من رفتم عدالت ۱ پیش دکتر سعیدی ۵۰۰ و خورده

من دکترم تو مطب انجام میده
۲۴۰۰ ولی دوقلوعه . تک میبود ۱ م و ۲۰۰

من اولی رو رفتم بهادری شد یک و دویست اینا
دومی رو رفتم پاستور شد ۹۹۰

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری