۳ پاسخ

هیچی از ساعت ده یازده ب بعد چیزی نخور غیر اب چون باید ناشتا باشی

۸ساعت ناشتا باش
من رفتم جهاد دانشگاهی خوب بود واقعا و اینکه طعم اون شربتش پرتقالی بود

شد‌390

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری