نزدیک یک و چهل من دادم
با بیمه سلامت ۱۳۰۰ بود ولی دکتر با دکتر فرق داره .من میخوام برم شفیعی اون کارش حرف نداره .یه بار رفتم دکتر دیگه زده بود یکو نیم هفته دور سرش عقبتره یعنی استرسی گرفتم که نگو رفتم پیش دکتر خودم گفت الان سونوت میکنم انجام داد گفت نه اشتباه کرده دیگه قسم خوردم هر چی سونو بنویسه برم شفیعی
مال من نیرو مسلح 348تمن بود
با بیمه تامین
مال من صدک رفتم 1100
سلام دکترتون گفت چند هفته سونو رشد انجام بدین؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.