۱۱ پاسخ

۷۰۰بود ازاد با بیمه سلامت۵۵۰

منم بیمه تکمیلی دارم دکترم نوشت گف برو بده یه هفته دیگه .

با بیمه تامین ۹۳۰

مال من۴۰۰خورده شد

550 عزیزم

بدون بیمه ۷۰۰-۸۰۰

من ۷۰۰ دادم

من با بینه تکمیلی شد ۱۴۰
آزادش ششصد

کلینیک دولتی رفتم با تامین اجتماعی ۴۵ هزارتومن

اینجا 406
منم بیمه تکمیلی دارم ولی اول باید خودم پرداخت کنم و فاکتور بگیرم بعد بیمه پرداخت کنه

اگه فقط سونورشد هست ۷۰۰ اینا

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی