۳ پاسخ

بله کافیه اما آهن ندارها باس جدا بگیری بهش بدی

این فکر کنم چون زینک داره برای تفویت اشتها همون مولتی معمولی بگیر چون زینک نباید بیشتر از یک ماه استفاده بشه بلوغ زود رس فکر کنم میاره

قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی