۵ پاسخ

طبیعیه دستش نزن روشم نکن تا شیش ماهگی اینجوریه هی چرک میکنه خودش خوب میشع

از دختر منم همین جور شد خوب شد

خودش خوب میشه دست نزن
از پسرمنم همینطور بود خوب شده

طبیعیه کنده شده دستش نزن

این دستشه؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان ریحانه و فاطمه مامان ریحانه و فاطمه ۱۲ ماهگی