چرا جای واکسن پسرم اینجوری شده

تصویر
۸ پاسخ

طبیعیه
اینقد چرک میکنه و خالی میشه تا خوب شه نترس

دختر منم😶

بنظرم یه دکتر ببر چون جای واکسن دخترم خیلی وقته خوب شده

سلام خانومها بچه ازچند ماهگی برمیگرده ؟؟

عادیه عزیزم فقط اگه ازش عفونت و خون ابه اومد و تب کرد جای نگرانی داره چیزی نیست در غیر اینصورت

ببر یه دکتر ببینه

باید از دکتر بپرسی اینو

اگه واکسن بدو تولد هست که تو بازو میزنن طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی