طبیعیه
اینقد چرک میکنه و خالی میشه تا خوب شه نترس
دختر منم😶
بنظرم یه دکتر ببر چون جای واکسن دخترم خیلی وقته خوب شده
سلام خانومها بچه ازچند ماهگی برمیگرده ؟؟
عادیه عزیزم فقط اگه ازش عفونت و خون ابه اومد و تب کرد جای نگرانی داره چیزی نیست در غیر اینصورت
ببر یه دکتر ببینه
باید از دکتر بپرسی اینو
اگه واکسن بدو تولد هست که تو بازو میزنن طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.