۱۳ پاسخ

واکسن دوماهگی یا واکسن بدو تولد؟
واکسن بدو تولد که ب ث ژ چرک میکنه اون نباید اصلا دست بزنیم دست بزنی خطرناک مال دختر منم اینجوری بود چندماه تا خوب شد عادی دست نزن
ولی اگر واکسن فلج اطفال دوماهگی باشه خطرناک ولی واکسن بازو عادیه

عادیه فقط دستش نزن خودش خوب میشه

نگران نباش واسه پسرمم هست تازه داره عفونت بیرون می‌ریزه بهداشت دکتر همه جا بردم گفتن طبیعیه جای واکسن بدو تولد ب ث ژ هست اتفاقا دکترا بهم گفتن سیستم ایمنی بچه خوبه که واکنش نشون داده

این احتمالا واکسن روز تولدشه جاش اینجوری شد.برای دختر منم هنوز جاش خوب نشده

اوخ بگردم چرا اینجوری

چرا رو دست زدن؟ دو ماهگی دختر من دوتا پاشو زدن

طبیعی نیس شاید ابسه کرده

دوماهگی روی پاعه
این چرا رو دستشه 😐
مال موقع تولدش نیست این؟

رو رون‌ پا میزنند
این احتمالاً واکسنی هستش که به دنیا میان میزنن‌ این مدله میشه

رو دست چرا؟

حتما ببر دکتر
به نظرم طبیعی نیست

واکسن دوماهگی رو پا هستا

رو دسته؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی