مگه مال آراد اینجوری نشد ؟ باوان انگار عفونت داشت داخل جا واکسنش
همونجوری بود پسرم ....تازه مال پسر من مثل اینکه عفونت کرده باشه بود خوب شد نگران نباش
مال همه بچه ها اینجوری میشه از ۴ ۵ ماهگی حتی خون میاد بعضی وقتا جای نگرانی نداره
میگن طبیعیه انگار عفونت میکنه چرک ازش درمیاد بعد خوب میشه
خوب میشه پسر منم اینجوری بود
پاشه یا دستشه
اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.