سلام اصفهان زیبا

تصویر
۵ پاسخ

وااای آب هست؟

اگه تونستی یه سر بع ایذه هم بزن پشیمون نمی شی از اصفهان خیلی بهتره جا های دیدی زیادی داره شاید شهر کوچیکی باشه و کسی فکر میکنه چیز خاصی نداره ولی زیبای های زیادی داره...شیوند مال آقا حضرت سلیمان ..اشکفت سلمان کول فرح وووو...خوش بگذره بهتون عزیزم همیشه خوش باشین♥️😍

اب دارع؟
ما عید رفتیم خوشک بود😑🙃

چه شب خوجلی

بله خداروشکر هست

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم ۲ سالگی
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
بابای امین بابای امین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی
مامان ویهان🤍 مامان ویهان🤍 ۱۲ ماهگی