کسی بوده با فولیکول ۲۷ باردار بشه

۷ پاسخ

عزیزم با فولیکول ۲۷ باردار شدی؟

تخمدان چپت آزاد کرده گلم فولیکول

چه قرصی خوردی؟همبن امشب و فردا شب اقدام کن حتما

خوب چرا نگرانی گلم خداراشکر تخمک هم آزاد شده عزیزم خداراهزار بار شکر گلم ان شالله که میگیره نطفه بسته میشه گلم

گلم همش خواست خدا هستش عزیزم

۲۷ اگه‌ آزاد بشه خوبه

چندسیکلت رفتی؟ازادسازی زدی

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد