خانما شماهم ترشح دارین یه وقت بد نباشه؟؟

۵ پاسخ

ن بابا طبیعیه من از روز اول دارم

ترشحات بیرنگ و بو مشکل نداره

زیاد ن مال حاملگی همه دارن

آره دارم

برای من ترشحاتم زرد رنگه از همون اول اما بی بو
برای شما سفیده؟؟
مطمئنید ک سفیده ؟
چون من دستمال نخی سفید میزارم توشورتم اونو هی عوض میکنم برای همون رنگش روی سفید مشخصه ک زرده
وگرنه رو شورت ک میریزه سفید دیده میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۱۰ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۲ ماهگی