خانما ترشح ابکی بی رنگ شماهم دارین قشنگ حسش میکنین

۲ پاسخ

من از ۲۳هفته اینا اینطوریم ،که نشتی نبود از عفونت بود ،ی دوره دارو خوردم یکم بهتر شد،ولی خب بازم هست بعضی وقتا

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد