درسته ک میگن گرمیچر برای رفلاکسیا خوب نیس؟

۲ پاسخ

اره چون نعنا داره تشدیدش میکنه

والا اصلا برای بچه من کارساز نبود

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی